Chapter 4
Αναζήτηση:
// Provide alternate content for browsers that do not support scripting // or for those that have scripting disabled. Alternate HTML content should be placed here. This content requires the Adobe Flash Player. Get Flash
Νέα
Δημοσκόπησεις
Ποιά είναι η γνώμη σας για την ποιότητα των Honeywell Batteries προιόντων;
Άριστη
Πολύ καλή
Μέτρια
Κακή
Δεν γνωρίζω
Χορηγία στο Συνέδριο The Future of Selling Consumer Goods
23 Μαρτίου 2012
Η Β.Ι. Αλμπάνης χορηγός στο Συνέδριο “The Future of Selling Consumer Goods - Working Together on our Common Path to Recovery”.
H Boussias Communications και το περιοδικό σελφ σέρβις διοργανώνουν το 4ο συνέδριο, με θέμα: "Working Together on our Common Path to Recovery". Πρόκειται για ένα συνέδριο που δίνει στους CEO των σούπερ μάρκετ και των FMCG την ευκαιρία να ανταλλάξουν γνώμες και να διατυπώσουν λύσεις, που προωθούν την συνεργασία και την αλληλεγγύη, με στόχο την ανάκαμψη. Στο πλαίσιο του συνεδρίου, κορυφαίοι CEOs και decision makers επιχειρήσεων του κλάδου, οι οποίοι δείχνουν τον δρόμο εν μέσω ύφεσης με τις πρωτοβουλίες και κατευθύνσεις τους
  • Θα αναζητήσουν απαντήσεις στα κρίσιμα ζητήματα που απασχολούν, ιδιαίτερα την τελευταία περίοδο, την αγορά.
  • Θα προβάλουν τις στρατηγικές επιλογές που οδηγούν στην προσαρμογή των επιχειρήσεων στις νέες απαιτήσεις.
  • Θα ανταλλάξουν προτάσεις, που ενδυναμώνουν τις συνεργασίες για την από κοινού αντιμετώπιση των προβλημάτων.
Το συνέδριο έρχεται σε μια στιγμή που τα γεγονότα αναδεικνύουν τα αδιέξοδα των σκληρών, μονομερών πολιτικών και κάνουν επιτακτική την ανάγκη συνεργασίας και αλληλεγγύης, για συμπόρευση σε ένα δρόμο που θα οδηγήσει και τις δύο πλευρές στην ανάκαμψη. Κάθε θέμα του συνεδρίου θα συζητηθεί σε πάνελ, όπου θα συμμετέχουν CEOs και decision makers επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ και προμηθευτικών εταιρειών. Η συζήτηση θα γίνει χωρίς να απαιτούνται παρουσιάσεις σε power point, βάσει ερωτήσεων που θα θέσει ο συντονιστής και με τη συμμετοχή των σύνεδρων, ώστε να εξασφαλιστεί η σε βάθος ανάλυση των θεμάτων σε έναν γόνιμο διάλογο, όπως έγινε με μεγάλη επιτυχία στο αντίστοιχο συνέδριο τον Μάρτιο 2011.

Προτείνονται τα εξής θέματα για συζήτηση σε πάνελ:

Το ανθρώπινο δυναμικό και η αξία του στον καιρό της ύφεσης
Η ανάγκη των επιχειρήσεων να εφαρμόζουν προγράμματα και πολιτικές, που στηρίζουν τους εργαζόμενους, αναδεικνύουν τα ταλέντα, μετρούν και επιβραβεύουν τις πρωτοβουλίες και τις επιδόσεις δεν σταματά. Επίσης, η ανάγκη για προσεκτικά επιλεγμένο training, coaching και mentoring γίνεται πιο επιτακτική. Ειδικά σήμερα, που οι επιχειρήσεις έχουν ανάγκη την υποστήριξη του συνόλου των εργαζομένων, από την ηγετική ομάδα που παίρνει αποφάσεις, οι οποίες συχνά είναι αποτέλεσμα πίεσης λόγω συνθηκών και οικονομικών αποτελεσμάτων, μέχρι τον εργαζόμενο που απασχολείται στο χαμηλότερο επίπεδο του οργανογράμματος. Μεταξύ των ερωτημάτων που αναλύονται στο πάνελ, είναι τα εξής: Με ποιους τρόπους ενισχύονται οι δεσμοί της επιχείρησης με το προσωπικό; Πώς γίνεται κοινός τόπος το στρατηγικό πλάνο της; Ποιες είναι οι εξελίξεις στα σούπερ μάρκετ και τις προμηθευτικές επιχειρήσεις σε ό,τι αφορά στην απασχόληση, τα κίνητρα και την επικοινωνία μεταξύ διοίκησης και εργαζομένων; Τι σκέφτεται και πώς κινείται η διοίκηση των επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ και των προμηθευτικών εταιρειών;

Καταναλωτές & Brands. Shoppers & shopper marketing: Creating excitement about what’s possible
Η σχέση των brands με τους καταναλωτές και των επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ με τους πελάτες τους στηρίζεται στην ειλικρίνεια, σε κινήσεις έμπρακτης απόδειξης του ενδιαφέροντος για την προσφορά ποιοτικών προϊόντων στη σωστή τιμή, σε καθημερινές κινήσεις προσαρμογής στις απαιτήσεις ώστε να βεβαιώνεται η υπεροχή έναντι του ανταγωνισμού. Σε αυτή τη διαδικασία η συνεργασία αλυσίδων σούπερ μάρκετ και εταιρειών καταναλωτικών προϊόντων αναδεικνύεται ως ο μόνος δρόμος. Μεταξύ των θεμάτων που θα συζητηθούν συγκαταλέγονται τα εξής: πώς διαμορφώνεται το μάρκετινγκ των αλυσίδων, ποιες πρωτοβουλίες κινητοποιούν τους shoppers, ποιες οι συνέπειες της ύφεσης στους καταναλωτές, πώς επηρεάζεται η στάση των καταναλωτών προς τα brands, πώς στους value-driven shoppers αλλά και τους price-led shoppers. Ποιες είναι οι νέες μέθοδοι συγκέντρωσης και αξιοποίησης των στοιχείων για τις αλλαγές της καταναλωτικής συμπεριφοράς. Ποιες είναι οι αλλαγές στον τρόπο που αντιμετωπίζουμε τον πολύτιμο χώρο του ραφιού και της γκάμας των προϊόντων. Πώς έχουν εξελιχθεί τα κοινά προωθητικά προγράμματα και τα προγράμματα πιστότητας. Ποιος ο ρόλος των τραπεζών στην υποστήριξη των σχετικών προγραμμάτων (μέσω πιστωτικών καρτών).

Ζητείται ρευστότης!
Η ύφεση σταμάτησε τις απλόχερες χρηματοδοτήσεις. Ο μονόδρομος για την ανάκαμψη απαιτεί να ξαναμπούν οι Τράπεζες στο παιγνίδι. Με ποιον τρόπο, σε ποιο πλαίσιο, με ποια κριτήρια και για ποιες ανάγκες; Οι decision makers των σούπερ μάρκετ και των επιχειρήσεων καταναλωτικών προϊόντων απαντούν σε ερωτήματα που καθορίζουν την βάση της συνεργασίας: Υπάρχουν τρόποι κοινής αντιμετώπισης του προβλήματος; Πόσο επηρεάζεται η ρευστότητα από την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων (εξαγωγές, ανάπτυξη δικτύου στο εξωτερικό κλπ); Πώς βελτιώνεται η ρευστότητα με τη βελτίωση της λειτουργίας της επιχείρησης και με επενδύσεις σε μείωση του κόστους; Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης της συνεργασίας με τον τραπεζικό τομέα;

Στρατηγικός επανασχεδιασμός δικτύου: Ανάπτυξη ή αναμονή;
Οι εξελίξεις απαιτούν γρήγορη προσαρμογή στις νέες ανάγκες. Οι επιχειρήσεις έχουν να επιλέξουν μεταξύ της αναμονής και της επιθετικής επένδυσης στην ανάπτυξη. Τα ανώτατα στελέχη των επιχειρήσεων του κλάδου καταθέτουν τις απόψεις τους στα εξής ερωτήματα: Ποια είναι τα δεδομένα που οδηγούν στην επιλογή της στρατηγικής ανάπτυξης του δικτύου εν καιρώ ύφεσης; Πόσο και πώς εκμεταλλεύονται οι επιχειρήσεις τις αδυναμίες των ανταγωνιστών τους; Ποια είναι τα προβλήματα που προκύπτουν από την εξαγορά καταστημάτων ή από το re-branding υπαρχόντων; Με ποιον τρόπο συμμετέχουν οι προμηθευτές σε όλη τη διαδικασία αναβάθμισης, επέκτασης ή αναδιοργάνωσης του δικτύου; Σε ποιους τύπους καταστημάτων (store formats) θα στηριχθεί η ανάκαμψη; Πώς αλλάζουν τα store formats, ανάλογα με τις μεταβολές στο εισόδημα των καταναλωτών και την πληθυσμιακή σύνθεση από περιοχή σε περιοχή; Ποια συμπεράσματα εξάγει το λιανεμπόριο από τη λειτουργία των πρώτων «πράσινων» καταστημάτων; Κάτω από ποιες προϋποθέσεις θα προχωρήσει η επέκταση των επενδύσεων σε ήπιες τεχνολογίες λειτουργίας κτιρίων και καταστημάτων;

Οι τιμές στην Ελλάδα και την υπόλοιπη Ευρώπη. Μύθοι & πραγματικότητα από λιανεμπόρους και προμηθευτές
Το προσφιλές θέμα των ΜΜΕ αποτελεί έναν πραγματικό πονοκέφαλο για retailers και suppliers, αλλά και σημείο τριβής. Οι CEO των επιχειρήσεων του κλάδου καλούνται να εκθέσουν τις απόψεις τους και τον προβληματισμό τους. Ποια είναι η αλήθεια για τον τιμάριθμο των σούπερ μάρκετ; Πώς έχει διαμορφωθεί σήμερα η κατάσταση στο ράφι των καταστημάτων, με τις προσφορές και τις μειώσεις τιμών; Πώς έχει επηρεαστεί η κερδοφορία των επιχειρήσεων; Ποια είναι η αλήθεια για τις αυξήσεις σε συγκεκριμένες κατηγορίες. Πόσο σημαντική είναι η συνεργασία με το Παρατηρητήριο Τιμών; Ποια είναι η αλήθεια για το transfer pricing και τα περιθώρια κέρδους των πολυεθνικών; Πού εντοπίζονται οι αδυναμίες της επικοινωνιακής πολιτικής των επιχειρήσεων; Με ποιους τρόπους ενισχύεται η διαφάνεια στις σχέσεις λιανεμπορίου-προμηθευτών στο θέμα των συμφωνιών για τις τιμές;
Αρχή
Gallery
Περισσότερα Νέα